Welcome!

Welcome to the official BlackBerry Support Community Forums.

This is your resource to discuss support topics with your peers, and learn from each other.

Reply
Developer
Registered: ‎07-19-2012
My Device: Z10 Limited Edition and Dev Alpha C

How long it takes to send the Special Edition Z10?

Hello brothers, the reason for this publication is the following.

On May 8 I received a message that the State of my computer change of  The Warehouse Arrival Notification Status has been changed to Submitted, but today 13 may still do not receive a response if the team get to Ohio, in deposit to be then sent to Miami and the Final destination, my country Venezuela.

My question is, how much it takes then mail,(Adjunto una imagen de ese correo) to get the team, anda delaying much, I feel sad late so that team was sent to me.

Capturaffff.JPG

Follow me in Twitter:

@Marcossit

BBM Channel:

MarcossitDev: C0002C366  

DeviceSuite For BlackBerry 10:

Link to Download DeviceSuite:

Support was successful? Accept as Solution and click on:

Contributor
Registered: ‎03-02-2013
My Device: Blackberry Z10

Re: How long it takes to send the Special Edition Z10?

amigo, yo estoy igual... Desde el 1° de mayo que recibi el mail del cambio de status y la ubicacion en Florida. Yo estoy en México, la verdad no me sorprende que te llegue a ti antes que a mi, la logistica y retroalimentación deja mucho que desear... asi que no queda mas que tener paciencia..

saludos,

Developer
Registered: ‎07-19-2012
My Device: Z10 Limited Edition and Dev Alpha C

Es muy lamentable la logistica, y el Dev Alpha C esta de la misma manera retrasado a un amigo en espana, que se inscribió mucho después que yo, ya le llego hoy y yo aun no recibo ni un mensaje de que salio del deposito. Claro toca esperar. Pero se alarga mucho la espera y no hay mucha comunicación entre nosotros con ellos.

Follow me in Twitter:

@Marcossit

BBM Channel:

MarcossitDev: C0002C366  

DeviceSuite For BlackBerry 10:

Link to Download DeviceSuite:

Support was successful? Accept as Solution and click on:

Contributor
My Device: Blackberry Z10

Pues si, es molesto.. yo prefiero que me digan que esta retrasado, no lo tienen, lo estan haciendo, esta en espera, no tienen inventario, etc... y que me den una fecha 1 mes, 2 meses, etc... a que me manden informacion que tal vez no es correcta o esta mal... igual y no es tanto problema de Blackberry sino de Brand Alliance que son los que se encargan del envio... igual y no tenian la capacidad sufiente para la demanda de equipos... 

Contributor
My Device: z10

คุณมีเพื่อนที่ดีในสเปน

Contributor
My Device: z10

अंग्रेजी बोलने की कोशिश

Moderator
Registered: ‎12-02-2009
My Device: .

Hola y gracias por participar en el foro,

Para tu comodidad, BlackBerry tiene su propio foro comunitario en español.

Aquí tienes el enlace para el foro: http://foros.blackberry.com/t5/Foros-de-Soporte-General/ct-p/bscf_es

Muchas gracias!

Jakoby4204                                                                                                 New to the Community click here  
Community Moderator
Likes2.png    AS3.png    CG2.png