Welcome!

Welcome to the official BlackBerry Support Community Forums.

This is your resource to discuss support topics with your peers, and learn from each other.

inside custom component

BlackBerry® Curve™

Reply
New Member
markbby27
Registered: ‎10-08-2012
My Device: Curve 9360

PROBLEMA CON SINCRONIZZAZIONE CONTATTI

ciao BB Support Comunity. ho un bb curve 9360 con sistema 7.1 bundle 1133 (v7.1.0.336, piattaforma9.6.0.51).

ho problemi a sincronizzare l'agenda con bb desktop. ripetuto almeno 20 volte abilita e disabilita modalità wirless per configurazione contatti, ma bb desktop si ferma con messaggio di cercare soluzione in linea e chiudere il programma. non so come fare. ieri il telefono è andato in tilt dopo aver scaricato whatapp, che poi ho eliminato. funzionava solo wi fi e non  più con operatore wind (mio operatore). mail, facebook ed il resto non funzionavano più. oggi, dopo tutti i succitati tentativi il telefono è tornato a funzionare. però resta il problema dei contatti che non si sincronizzano con bb desktop.

SE POSSIBILE AVERE INDICAZIONI, GRAZIE 1000:

ho anche un'altro problema: non riesco a trasferire i contatti della rubrica dispositivo sulla carta sim (mi farebbe molto comodo per un copia su altro per archivio personale).

SE possibile avere indicazioni anche per questo, RINNOVO I RINGRAZIAMENTI.

markbby27

Moderator
Paul-D
Registered: ‎02-18-2010
My Device: .

Re: PROBLEMA CON SINCRONIZZAZIONE CONTATTI

Moderator note. Online translator results - cannot guarantee accuracy:

Hi BB Support Comunity. I have a bb curve 9360 with 7.1 system bundle 1133 (v 7.1.0.336, 9.6.0.51 platform).

I'm having trouble syncing calendar with bb desktop. repeated at least 20 times enables and disables wireless mode to configure contacts, but bb desktop stops with message search online solution and close the program. I don't know how to do. yesterday the phone went into a tailspin after downloading whatapp, which I deleted. WiFi only worked and no longer with operator wind (my operator). mail, facebook and the rest didn't work anymore. Today, after all these attempts, the phone went back to work. However there remains the problem of contacts that do not sync with bb desktop.

IF YOU HAVE INFORMATION, THANKS 1000:

I also have another problem: I cannot transfer contacts sim card device (I would be very comfortable for a copy on another for personal archive).

IF you have directions for this RENEWAL, thanks.