Welcome!

Welcome to the official BlackBerry Support Community Forums.

This is your resource to discuss support topics with your peers, and learn from each other.

inside custom component

Downloaded Applications

Reply
New Contributor
Registered: ‎03-15-2014
My Device: Q10
My Carrier: Vomistar

Re: (AW559044c) Payment Problem

Bien Fernando!! Cargue Master y empezo a bajar.

Justo te estaba por comentar la experiencia en Twitter con @AyudaBlackberry... estemmm no sirve para nada, moraleja esta mañana me mandaron un MD que me ponga en contacto con mi operador, o sea, Vomistar, que tiene que ver la gordura con la hinchazon no lo se, pero bueno, se sacaron el tema de encima y la patearon para vomistar.

En resumidas cuentas soy usuario de BB hace 5 años, y este año compre el Q10, todo muy lindo pero sin soporte, al menos en nuestro pais, y ojo, si estabas acostumbrado al BlackberryDeskop´que hacias una copia de seguridad incluidos los contactos o lo sincornizabas con el Protect, tene presente que las copias que hagas con el BlackberryLink NO hace copia de seguridad de los contactos (ya los perdi a todos el sabado), hacelo sincronizando con el MSOutlook o tenes un par de app para guardar copias en DropBox.

Hasta ahora me gusta el equipo, no me gusta no tener soporte y que te peloteen de un lado para el otro, que cual es el problema, cual es tu PIN, en que pais estas, que medios de pago, estamos trabajando (frase que conocemos y bastante) y terminan con conectate con tu proveedor para abrir una incidencia!!!! Para que me tuviste una semana pidiendo datos jajaja que vas hacer.

Saludos y un gusto

Gustavo

New Contributor
Registered: ‎12-05-2014
My Device: Blackberry Z10 Modelo STL100-3
My Carrier: CLARO

Excuse me, I´m new in this forum.

I´m using a BB Z10. I live in Argentina, with CLARO operator and have the same problem paying with PayPal or Amex Credit Card. 

I can not buy any app!!!

Somebody could give us a solution?

Hall of Famer III
Registered: ‎11-28-2008
My Device: PRIV (6.0.1/AAG111), Z10/Z30/Q10 (10.3.2.2813), Playbook (2.1.0.1526)
My Carrier: TMobile USA

alejandro007 wrote:

Excuse me, I´m new in this forum.

I´m using a BB Z10. I live in Argentina, with CLARO operator and have the same problem paying with PayPal or Amex Credit Card. 

I can not buy any app!!!

Somebody could give us a solution?

Hi and Welcome to the Community!

There are a number of different public KB articles that discuss "Payment Problem", but none that I can find with the exact error code in the subject line of this thread. Therefore, I recommend you go here:

and search on "Payment Problem"...review the resulting articles to see which may apply to your specific situation.

Good luck!

Occam's Razor nearly always applies when troubleshooting technology issues!

New to the Community? Click here and also here for helpful guidance. Also please click here for additional helpful information to guide you as you proceed. I always recommend that you treat your BlackBerry like any other computing device, including using a regular backup schedule...click here for an article with instructions. If anyone has been helpful to you, please show your appreciation by clicking the button. Need a reference to BB10 OS/SR versions? Click here. Need a specific BB10 AutoLoader? Send me a private message.

...................................................... ......................................................
New Contributor
Registered: ‎03-15-2014
My Device: Q10
My Carrier: Vomistar

[ Edited ]

Hola Alejandro, la verdad no uso mas BB, pero el problema que tenes lo resolvi cargando una tarjerta de credito internacional, si mal no recuerdo una Mastercard

Soy de Argentina tambien y mi operador es Vomistar

Suerte

New Contributor
Registered: ‎12-05-2014
My Device: Blackberry Z10 Modelo STL100-3
My Carrier: CLARO

Gracias, Igualmente tomé esta solución. 

Para el foro les cuento que coloqué la VISA GOLD Internacional y puedo comprar app sin problemas. Con PayPal y con American Express IMPOSIBLE comprar aplicaciones. 

Saludos, alejandro007